- Legea Educatiei Nationale 1/2011
- Legea nr. 63/2011 incadrarea si salarizarea in anul 2011 a personalului didactic si didactic auxiliar din invatamant
- ORDIN nr. 6552/2011 pentru aprobarea Metodologiei privind evaluarea, asistenţa psihoeducaţională, orientarea şcolară şi orientarea profesională a copiilor, a elevilor şi a tinerilor cu cerinţe educaţionale speciale
- OMECTS nr.5573/2011 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a învățământului special și special integrat
- OMECTS nr. 5574/2011 pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea serviciilor de sprijin educaţional pentru copiii, elevii și tinerii cu cerinţe educaţionale speciale integrați în învățământul de masă
- OMECTS Nr.5555/2011 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si functionarea centrelor judetene/al municipiului Bucuresti de resurse si asistenta educationala
- ORDIN Nr.1539/2007 privind normele de încadrare şi de activitate ale mediatorului şcolar
- Legea nr. 272/2004 privind drepturile copilului
- Legea nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap
- ORDIN NR.6143 privind aprobarea Metodologiei de evaluare anuala a activitatii personalului didactic si didactic auxiliar
- Legea Educatiei Nationale nr. 1/2011
- Ordinul MECTS nr. 5555/2011 – Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea Centrelor Judeţene / al Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională
- Legea nr. 53/2003 Codul Muncii
- COR <<< Clasificarea Ocupațiilor din Romania
- Ordinul MEN nr. 4831/2018 Codul – cadru de etică al personalului didactic din învăţământul preuniversitar
- Ordinul MEC nr. 3277/2020 – Calendarul și Metodologia de înscriere a copiilor în învățământul primar pentru anul școlar 2020 – 2021
- Legea nr. 272/2004 Legea privind protecția și promovarea drepturilor copilului
- MMFPSPV nr. 1985/2016 MS nr. 1305/2016 MENCȘ nr. 5805/2016 Metodologie pentru evaluarea si interventia integrata in vederea incadrarii copiilor cu dizabilitati in grad de handicap, a orientarii scolare si profesionale a copiilor cu cerinte educationale speciale, precum si in vederea abilitarii si reabilitarii copiilor cu dizabilitati si/sau cerinte educationale speciale
- MENCȘ_NR 5086/2016 Metodologie – cadru privind scolarizarea la domiciliu, respectiv infiintarea de grupe / clase in spitale
- Ordinul MEN nr. 3124/2017 Metodologie pentru asigurarea suportului necesar elevilor cu tulburari de invatare
- HG nr. 889/2016 – Strategia nationala pentru sanatatea mintala a copilului si adolescentului 2016 – 2020
- Legea nr. 52/2003 Transparenta decizionala în administratia publica
- Ordinul MECTS nr. 5805/2016 – Metodologie pentru evaluarea si interventia integrata in vederea incadrarii copiilor cu dizabilitati in grad de handicap, a orientarii scolare si profesionale a copiilor cu cerinte educationale speciale, precum si in vederea abilitarii si reabilitarii copiilor cu dizabilitati si/sau cerinte educationale speciale
- >>> MINISTERUL EDUCAȚIEI – Rețeaua / Cartografia școlară <<< UNITĂȚI DE ÎNVĂȚĂMÂNT ACREDITATE
- OMEC OMS 3235.93 2021 Organizarea activității in unitățile de învățământ
- Ordinul MECTS nr. 6552/2011 – Metodologie privind evaluarea, asistenta psihoeducationala, orientarea scolara si orientarea profesionala a copiilor, a elevilor si a tinerilor cu cerinte educationale speciale
- Ordinul MECTS nr. 5575 – Metodologie – cadru privind școlarizarea la domiciliu respectiv înființarea de grupe/clase în spital
- Ordinul MECTS nr. 5574/2011 Metodologie privind organizarea serviciilor de sprijin educaţional pentru copiii, elevii și tinerii cu cerinţe educaţionale speciale integrați în învățământul de masă
- Ordinul MECTS nr. 5573/2011 Regulamentul de organizare si functionare a învatamantului special si special integrat
- HG nr. 123/2002 Norme Metodologice de aplicare a liberului acces la informatiile de interes public
- Legea nr. 554/2004 Contencios Administrativ
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public
- Legea nr. 137/2000 Prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare
- Legea nr. 571/2004 Protecţia personalului din autorităţile publice, instituţiile publice şi din alte unităţi care semnalează încălcări ale legii
- Resurse Educaționale Deschise <<< PUB Network
- ARACIP – Lista scolilor care desfasoara activitati corespunzatoare unui sistem educational din altă țară
- OG nr. 27 Reglementarea activității de solutionare a petitiilor
Home »